hjärtat sover

Datum: 2011-03-09 Tid: 18:57:49

Nu sover mitt lilla hjärta. Han har inte varit på topp nu på eftermiddagen, gnällig och gråtig. Jag hoppas han blir frisk nu för jag saknar min glada gos! Jag ska tända ljus o lägga mig på soffan, kolla på tv och inte röra en fena mer ikväll. Jag är helt slut som människa just nu, men imorgon tar vi nya tag. Då jäklar ska jag få mkt gjort!

Förresten fick jag en glad överraskning när jag kom hem. En av orkideérna har börjat blomma! Det är faktiskt rätt grymt med tanke på att mina fingrar inte är gröna nånstans. Och jag skiter ärligt i om det är enkla eller svåra blommor, att jag har fått den att blomma är nästan... ett mirakel. Det är enklare att hålla ett barn vid liv än en växt tamefan!

Tjingeling! Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback