härlig dag!

Datum: 2011-03-03 Tid: 20:46:11

Sicken go dag! Först spädis där jag fick massa nytta gjort! Har skrivit jobbansökan och kompleterat mitt CV som jag hade liggandes på mailen. Sen har jag ringt lite samtal om jobb och så, berättade att jag fanns. Ska skicka iväg lite ansökningar imorgon tänkte jag. Vet ni hur skönt det var att skriva "rök och husdjursfri" i mitt personliga brev? Helt awesome!

Efter späd gick jag och Mariana med barnen till Knalleland. Eftersom jag fortfarande är rökfri så belönade jag mig med ett par skor för 249:- Och eftersom jag har världens goaste son så fick han en cd-spelare till sitt rum så han kan somna till lugn musik om kvällarna. Sen fick han  två uppblåsbara pallar, eller vad man nu ska kalla det, med tygöverdrag i form av en anka. Kan ta kort imorgon och visa, jag älskar dom! Och dammsugarpåsar var ett måste, så nu kan jag dammsuga igen! =)

Emelie kom på kvällskaffe, väldans trevligt! Adrian tokgillar henne ^^ Alltid lika trevligt att snacka lite skit på kvällskvisten! Nu är ja lite småseg så jag hoppas på att bli trött snart så jag kan sova. Ush, så svårt jag har att somna nuförtiden. Ligger och vrider mig i flera timmar!! Inte skoj.

Kommentarer
Postat av: mammi

<3

Datum: 2011-03-04 Tid: 08:14:55
Postat av: Elisabeth

vad du har energi! :P ge mig lite, känns som jag borde göra en massa, men är glad om jag orkar jobba hahaha kramar

Datum: 2011-03-04 Tid: 09:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback