grattis på födelsedagen, älskade son!

Datum: 2011-03-21 Tid: 00:35:07

Ett år. Ett år sedan jag låg sömnlös hela natten med värkar. Ett år sedan jag undrade när värkarna skulle bli värre, för det måste de väl bli? Ett år sedan jag och din mormor åkte in till förlossningsavdelningen för igångsättning. Ett år sedan barnmorskan undersökte mig och sa att det redan är dags. Ett år sedan jag lyssnade på min kropp för att föda dig till världen. Ett år sedan jag fick höra orden "det blev en pojke". Ett år sedan jag fick hålla dig i min famn för första gången. Ett år sedan jag fick se ditt ansikte, dina händer, dina fötter, hela dig. Ett år sedan jag blev din mamma. Ett år sedan du blev min son. Grattis på din första födelsedag, älskade hjärtat mitt! Jag älskar dig! ♥









Kommentarer
Postat av: Morfar

Ett år sedan jag blev morfar!

Datum: 2011-03-21 Tid: 16:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback