gottegris!

Datum: 2011-03-08 Tid: 18:44:59

Kiiinamat! Friterad kyckling med ris och jordnötssås har vi ätit idag. Hur mumsigt som helst, men hur nyttigt!? Godis till ikväll har vi också ordnat. Jäkla gottegrisar vi är. Kommer garanterat gå upp i vikt nu när jag slutat röka, jag ersätter ju det med godsaker har jag kommit fram till. När jag och Adrian åker hem så är det slut på det kan jag säga. Nån jäkla måtta får det faktiskt ta o vara. (Hm... säkert. Som att jag kommer hålla det?) Har iallafall börjat gå mer nu, så får väl hoppas det går jämnt ut. Eller nåt.

Jag längtar till Big Brother ikväll. Har inte fastnat för det innan, men igår gjorde jag det. Jag har varit hookad från början alla andra säsonger som gick förut så men inte detta året. Får väl se om man får sig nån favorit eller nåt hatobjekt. Synd bara att det börjar så sent ;)

Adrian är fortfarande spyfri hittills. Får väl se hur natten blir. Hoppas han får bli frisk nu iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback