god natt!

Datum: 2011-03-17 Tid: 23:01:21

Åh, nu är det dags att sova! Ska bli så skönt för jag är redigt trött nu. Imorgon kommer som sagt Hanna, och innan det ska jag hinna städa, planera inköp och kanske sortera lite av Adrians kläder. Hoppas att Hanna vill haka på till Knalleland, försöka hitta någon bra tröja. På rea såklart, skitbillig ska den vara! Jag är så snål när det gäller kläder. Till mig. Inte till Adrian. Men får nog köpa lite nytt till mig själv nu!

Och vi gåååår dit isf. Jävla rökstopp som fått mig så godissugen, och jävla jag som inte har tillräcklig självkontroll att låta bli. Letat som en idiot efter mitt kort som jag fått från jobbet som gör att jag kan simma gratis. Slängt upp och ner på lägenheten men inte hittat det. Får ringa och be om ett nytt imorgon. Hoppas jag isf kan hämta ut det imorgon eller på måndag då ^^ Måste börja simma igen, bort med döfläsket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback