go kväll!

Datum: 2011-03-11 Tid: 23:22:30

Sicken go kväll! Har suttit och druckit lite vin med Rachel, och så har jag tagit mig ett bad. Bättre kväll kan man nog inte önska sig =) Jag är ingen festprisse längre, tack och lov! Fick en del festförslag men nej. Det är såå skönt att bara vara hemma, bara vara. Självklart saknar jag lilla pluttas med, men åh så skönt att vara barnledig! Jag hoppas vi får en kontaktfamilj snart!

Folk undrar om vår flytt till Knivsta. Ja, jag vill flytta. Men måste fixa mer "akuta" saker här i Borås. Nytt jobb, exempelvis, så att jag slipper ta hjälp av andra när det gäller passning av Adrian om jag jobbar kväll, natt eller helg. Jag vägrar sätta honom på nattis, och ja. Jag har snurrat till det helt enkelt. Trodde det skulle lösa sig, men med förändrade omständigheter så är det smidigast att fixa ett annat jobb med dag-tider. Men inom sinom tid kommer vi nog tillbaka till Knifetown =)

Kommentarer
Postat av: Elli

Står du i någon form av kö till kontaktfamilj? Finns det någon "plan" om hur ofta/länge Adrian ska vara där?

Jag frågar för att jag är nyfiken på hur det fungerar :)

Tycker du gjorde rätt i att vara hemma, det är ju bästa vilan :)

Datum: 2011-03-12 Tid: 09:26:07
http://dagarnailivet.blogg.se/
Postat av: Therese

Hur mår rachels dotter? För det var väll hennes dotter som var sjuk?

Datum: 2011-03-12 Tid: 11:13:12
http://tisskisset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback