gnällröven himself :P

Datum: 2011-03-29 Tid: 11:27:11

Åh, herrejäklarihavet! Idag tycker min son att det ska gnällas om allt. Precis allt. Och jag vill skära av mina öron med en osthyvel! Skulle önska att jag kunde skriva hur irriterande hans gnäll låter också, men det går ju tyvärr inte. Ett försök blir "iiijiiijiiijiijiijjiiijjiiiiiiiijiiiijiiijjiiijiijiijijiiiiijijiiijiijiijiijiijiijiijiij", och inte är det med vanlig röst heller. Målbrottsröst typ. Somna nu unge och vakna upp på  din andra, glada sida!

Jag sitter här med mitt kaffe. Tyvärr valde jag av någon anledning att köpa hem Löfbergs lila istället för Gevalia. Man lär sig av sina misstag. Nästa kaffeinköp får nog bli Zoega's. Det är mumsigt det!

Kommentarer
Postat av: Inger (Gammelfaster)

Zoegas är bäst :) Simma lugnt ;) Kram

Datum: 2011-03-29 Tid: 13:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback