det blir en härlig dag!

Datum: 2011-03-15 Tid: 11:41:44

Imorses hade Adrian ett rött hjärta liggandes i bajsblöjan. Sicket sätt att visa sin kärlek på va!? Han snodde väl åt sig ett o tuggade i sig när jag satt och pysslade med barnen igår. Klippte ut små hjärtan från typ gummipapper eller vad man nu ska kalla det. Så hjärtat var intakt ^^

Nu sitter jag och väntar på att Adrian ska vakna så vi kan möta upp Emmah för en tur till Knalleland. Ska kika efter kalasdukningar och ballonger! Får låna snälla Kari's kort också eftersom jag inte får några pengar förrän fredag, så slipper jag åka två gånger. Speciellt eftersom min gamla klasskompis Hanna som jag pluggade med i Haparanda kommer på fredag, då finns det inte så mkt tid. Sen träffa Sophia för en fika o få syrrans födelsedagspresent =) Lovely day! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback