bonk bonk bonk

Datum: 2011-03-16 Tid: 18:43:34

Nu har kontaktpersonen Lena åkt. Idag spenderade vi tid med jobbsökande, som jag fortfarande inte tatt tag i sen Adrian blev magsjuk. Åh, på tal om magsjuka... Kari's barn är det nu, en epedemi på deras skola. Ush ush ush, stackars dom! Kari hoppades att han inte skulle bli duschad i spyor som jag blev, fick till och med kräks innanför linnet. Happy times! Hoppas iaf C och C kryar på sig snart!

Adrian är nybadad och river ur kastrullskåpet. Har tagit bilder med nya mobilen när han klättrade in i skåpet. Försöka orka lägga in dom idag ^^ Jag ska strax göra honom sällskap med bonkandet av kastruller innan kvällen blir bara min!

Update med bilder:




Och tror det är nån som vill ha egen hemmanyckel!

Kommentarer
Postat av: mammi o ile

gör ju unge,,,love IT,,,

Datum: 2011-03-18 Tid: 01:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback