barnledig o kaffesnack!

Datum: 2011-03-11 Tid: 14:54:55

Nu har min grabb åkt till sin mormor. Hoppas det går bra med tanke på att vi inte sovit utan varandra på jättelänge! Tror dock inte det ska vara några problem, han är ju så social och glad. Fast han blygade lite när hon kom och hämtade honom, konstigt nog.

Jag funderar på att ta ett städryck faktiskt. Göra sånt jag inte hinner/ kan göra när Adde är hemma. Även fast jag vill träffa folk ikväll så vill jag bara vara. Jävla beslutsångest.

Jaja. Nu blir det lite kaffe. Försöker fortfarande smaksätta kaffet och det blir lika vidrigt varje gång. Kako och kanel har jag testat, men det blir ingen bra blandning. Förslag? Skriv då vilken smaksättning samt vilken mängd. Nåt nytt ska jag väl fasiken tycka om?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback