älskade unge!

Datum: 2011-03-01 Tid: 19:19:34

Har jag den gosigaste sonen någonsin eller? När jag låg i soffan och kollade på tv kröp han upp till mig och la sig tillrätta med ryggen mot min mage och kollade på tv med mig ♥ Sen tröttnade han och lekte med sina leksaker, men det dröjde inte länge förrän han var uppe hos mig igen. Min gos! Adrian sover nu efter mysnattningen. Jag verkligen älskar timmen mellan 18-19! Den är bara våran (stänger av ljudet på telefonerna till o med), då vi leker, släcker ner i lägenheten och myser. Innan ville inte Adrian sova utan vällingen i sängen, men nu går det bra då han får vällingen liggandes i mitt knä och sen ligger han i sin säng och pratar lite innan han somnar. Min kärlek för den ungen kan inte beskrivas i ord. Många, många gånger har han kommit fram till mig idag med vidöppen mun och sagt "aaaaah". Det betyder att han vill pussas ♥♥♥

Stått och stekt mexi-biffar till förbannelse idag! De blev inte som de skulle, svårt att måtta rätt på 2,5 kg köttfärs. Menmen, de duger i krig. Adrian älskade dom iallafall =) Fast jag vet inte om man kan anse honom vara en rättvis domare då han älskar allt man ger honom! Kari skulle hämtat sina idag, men fick förhinder. Dock lämnade han tvätten som han tvättade till mig när jag blev "sjuk" eller vadfan jag blev. Skulle låna hans maskin, men det blev inte av. Tack iaf vännen, nu är vi kvitt på den punkten: tvätt - biffar ;)

Annars då? Fortfarande rökfri, inga problem där inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback