adventure!

Datum: 2011-03-10 Tid: 16:22:04

Okej. Tvingade med Kari till Norrby, men den butik som jag har varit intresserad av sååå länge var bara skit. Visst fanns det barnmopeder och liknande, och några pottor, och några filtar. Nä, inte alls vad jag hade hoppats på. Drog vidare till en "allt-och-ingenting"affär i knalleland där vi var rätt länge men köpte ingenting. Och till sist drog vi till Citygross där det handlades desto mer. Fy på mig, godis o snacks bland annat. Oops, liksom! Nu sover Adrian en snabbis, men han får inte sova alltför länge.

Jag har hoppat i min Daffedress igen. Det är skönt att mysa inomhus med den när det är sånt jäkla väder. Först snöar det, sen regnar det, slaskigt som fan är det ute och nää. Var är våren!?


Blåsippan ute i backarna står.
Niger och hånar oss över att snön
fortfarande trilskas med att vara kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback