adrian uppdaterar om kalaset!

Datum: 2011-03-20 Tid: 17:00:46

Hej, Adrian här! Nu har jag haft mitt andra kalas, och det var väldigt roligt! Tyvärr hade de flesta av mina kompisar blivit sjuka, men Aleksis kom iallafall =) Av honom och hans mamma Jane fick jag en Mora Träsk-skiva. Den lyssnar jag på nu, jättebra är den! Jag har även på mig en av de fina t-shirtarna jag fick av Emmah. Dom är grymma allihopa, kommer bli en riktig snygging (snyggare än vad jag redan är) i dom =) Av min polare Linette (hon är min, inte mammas polare) fick jag något jättebra: leksaker till sandlådan! Kommer bli kul i sommar! Linus och Esin sa att jag får present av dom senare =)

Har ätit en massa fika idag också (och vi har massor kvar!!)! Gottit! Här bjuder jag på en bild som Linette tog på mig när jag ätit tårta. Jag satt i gå-stolen för Aleksis lånade min matstol. Snyggt va!?



Mamma hälsar att hon tar bilder på mina presenter sen, så ni får se. Om det blir idag eller imorgon vet hon inte, hon säger att hon är så trött efter kalasen. Förstår mig inte riktigt på henne, det är ju kul med kalas! Men hon börjar väl bli gammal ;) Nu ska jag kolla på film, en av dom jag fick av Kari! Kalle Anka, han är rolig han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback