adjö spädis!

Datum: 2011-03-31 Tid: 16:57:29

Sista gången på spädis idag. Vad var det jag sa? Tårar föll! Inte bara från mig heller. Fy så tråkigt att vi inte ska dit något mer! Adrian fick en bok, "Max bil" och jag fick en kokbok i present. Vi hade minsann också presenter! Min mentor fick en drömpuppa och resterande ledare och "mattant" fick en varsin berlock med fina budskap på. Jag och "mattanten" gjorde maten idag och så hade vi kalas för Adrian med glass o maränger mm. Riktigt fin avslutning på en fin tid där! Kommer sakna stället ♥ Dessutom fick jag komplimanger för min klädsel idag: jeansleggings, rosa linne och en slags kofta över.

Mötte upp Rachel på stan och följde med henne till sjukhuset sen. Träffade lilla sötnosen Hailey! Tyvärr kunde vi inte stanna så länge för Adrian skulle ju till bvc, men vi får ses på söndag igen då Hailey-kämpen fyller ett år! Hon är allt en liten mirakelbebis, lilla prinsessan!

Adrian skötte sig bra under läkarkontrollen, men sprutorna var inge roliga alls! Som tur är så var ju mentorn från spädis med oss och höll i honom. Väldigt skönt att ha stöd där! Nu ligger mitt lilla hjärta och sover i sin vagn, men jag ska väcka honom snart för middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback