vår dag

Datum: 2011-06-20 Tid: 21:11:54

Hm, så smart man är. Trodde jag hade tid till psykologen kl 13. Visade sig vara 15 så vi skippade det idag och bokade en tid efter semestern istället. Gick upp till Linette där Adrian var och umgicks lite, snacka om att det var en mysig lägenhet mitt i stan! Mötte Emmah sen och spatserade lite på stan. Fick med mig ett par pyjamasbrallor och en klänning hem. Denna klänningen är inte riktigt jag, men jag tyckte om den ändå!


Satt rätt fint på också ^^

När vi kom hem käkade vi lite och Adrian fick hoppa i ett bad. Men idag var det inte roligt att bada! Hoppas det var en engångsförteelse! Nu sover han så sött och jag ska med hoppa i säng snart =)

Kommentarer
Postat av: Mammi

Snygg <3

Datum: 2011-06-21 Tid: 17:56:11
Postat av: Pappa

Snygg. Kanske jag passar i en sån?

Datum: 2011-06-21 Tid: 22:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback