utvecklingssamtal

Datum: 2011-06-13 Tid: 18:38:46

Idag försov vi oss. Vaknade 6.15, 20 minuter innan bussen gick, ringde Kari i ren panik. Strax efter halv stod vi klara utanför porten. Vi hade ju hunnit men Kari var redan på väg. Tack igen!

Haft utvecklingssamtal med Adrians dagis med. Han är så duktig och glad och är riktigt enkel att ha o göra med. Jag blir så stolt över min lilla pojke! När jag lämnar honom springer han glad i hågen och leker med sina kompisar, och när jag hämtar honom kommer han glatt och kramar mig och vinkar till fröknarna innan han ens fått på sig ytterkläderna =)

När vi kom hem fick det bli risgrynsgröt till middag, enkelt och Adde älskar det. Sen fick han bada, den lilla sand-ätarn! Nu ligger han redan och sover, jag ska snart plocka ordning och ta kvällen. Lägga mig tidigt har jag bestämt med, nån måtta får det faktiskt vara! Ingen mer försovning!

Kommentarer
Postat av: mommo

Låter bra,,lilla duktiga mommos kille <3

Datum: 2011-06-14 Tid: 09:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback