iiiingen handfläkt!

Datum: 2011-06-06 Tid: 19:44:59

Adde fick fem linnen och 2 par shorts för pengen han fick av Olli, perfekt! För mig slank det in en klänning i klädhögen, herrejävlar! Är jag inte liiite tjejig nu eller? =) Fick köpt solskyddsfaktor till Adde med, den vi redan hade fick bosätta sig på dagis ^^ Letade efter en handfläkt också. Tror ni jag hittade någon eller? Näää. Sprang runt som en mupp och frågade i olika butiker. En del visste inte ens vad det var. Vet ni?


En sån här! Perfekt till t ex bussen när det är vaaarmt!

När vi kom hem satte vi oss med grannarna på gården. Hittade massa glasbitar där! Har man inte lite vett i skallen och ser till att plocka upp glaset om man råkar krossa en flaska? Crazy people! Vet en som kommer skälla och gorma om jag ser någon slänga glas i där! Idioter!

Sarah kom upp med en kasse leksaker till Adrian som hennes dotra Amanda inte leker med längre. Tack och bock! Dock ska jag se till att verkligen rensa ur allt som Adrian inte leker med. Har ju redan börjat rensa, men är långt ifrån färdig! En del saker gillar inte han att leka med, men det gör jag ;) Barnsliga morsan!



Snacka om snygging min son kommer vara i sommar! =)
Ett linne hittade jag ingen bild på, orange med vit helikopter på ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback