sicken kväll!

Datum: 2011-06-22 Tid: 13:11:51

Haha, wild and crazy kväll igår! Började med förferre hos födelsedagsbarnet Rebecca, sen ner till Renässans för en undebart god middag. Vidare till Brasseriet (där jag bland annat inbjöd Hugh Grant till vårat bord!) och träffade massa skojs folk! Väldigt lyckad kväll! Fick skjuts ut till Fristad och stupade i säng. Tack Kari för att du till slut passade Adrian så jag kunde följa med på middagen. 

Är hos Kari nu och umgås med Adrian och Kari's dotter Cassandra. Vi har käkat o de hoppade studsmatta. Dock regnar det så vi fick gå in. Adde har fortfarande inte sovit nån middag, att han inte blir trött!? Springer runt och pillar på aaallt!  

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag måste säga att jag verkligen uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

Datum: 2011-07-12 Tid: 23:56:00
http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback