lördag

Datum: 2011-06-18 Tid: 10:21:49

Håhåjaja. Det är inte lätt när lillfisus är sjuk. Dels så passar ingenting, och dels så är han überaktiv iallafall. Sen snorar han och kletar ut allt i ansiktet, lilla lortgrisen! Torka bort det får man inte heller, blir ramaskri då. Och på tal om ramaskri blev Adde alldeles förstörd när han inte fick på korken till solskyddsflaskan. Jäklar vad han skrek och tårarna sprutade! Inte lätt att vara liten alltid. Nu ligger han och sover, sen åker vi hem till Kari vilket kommer gynna oss båda. Adde får mer sällskap än tråkiga mamma + mer yta att röra sig på och jag får sällskap när Adde sover för natten. Win - win liksom, det är inge roligt att sitta själv om kvällarna.

Jag börjar fundera på om jag har kommit i klimakteriet eller nåt! Duschade igår morses, efter bara några timmar luktade jag peck under armarna så blaskade av mig och på med ny deo. Men efter några timmar luktade det peck igen. Vafan!? Samma procedur igen och sen la jag mig. Sniffa under armen nu och det luktar helt okej så jag skiter i att duscha. Får bli "mamma-dusch", låna en våtservett av Adde o på med deo.

Och måste ju berätta att Sarah ska få plåga mig lite när hon kommer hem från Varberg! Jag har rakat mina ben två gånger i hela mitt liv. Jag har ju liksom inte så mycket hår nånstans, så har inte tyckt att det har behövts. Men nuu när jag har börjat använda klänningar så tycker jag nog att det är dags att få bort benhåren, så hon ska få vaxa dom! Kanske att jag kommer använda lite BUS också (brun utan sol-kräm). Den som lever får se!

Hmm. Annars då? Nej, kommer inte på nåt mer att skriva. Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback