lek i stadsparken!

Datum: 2011-06-16 Tid: 18:27:16

Varit i stadsparken med Adde, Sarah och Amanda. Fikade med mjukglass och kaffedrink innan det blev massa lek! Och Adde lekte minsann, skulle upp i den högsta klätterställningen och åka den största rutchkanan! Michaela med son och systerdotter kom också, mkt trevlig dag! =)

När vi kom hem fick Adde bada och äta en macka, nu sover han. Trött efter dagens massa lek ^^ Jag ska ta en dusch senare och varva ner, man blir trött av att springa efter en vildbatting ;) Imorgon ska vi bara gosa och leka innan han ska till dagis och jag jobba kväll och natt.

Fötterna mina har börjat flaga också, ganska mkt ^^ Lägger dock in bild när det flagar som värst, för det tror jag inte är nu. Finns några som följer "behandlingen" via facebook och en av tjejerna sa att jag är så fiffig med naglar och detta med Baby foot, jag inspirerar sa hon. Glad Therese!

Nepp. Nu blir det slapping på hööög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback