helgen

Datum: 2011-06-12 Tid: 20:03:12

Jaadu. Denna lediga helgen har minsann spenderats väl! Spa-kväll hos Sarah (dock var det bara killen som gjorde ansiktsmask) och sen utgång. Blev väl kanske lite överförfriskad, men kul hade jag iallafall! Igår var jag bakis större delen av dagen, men vi åkte ut till Kari och slappade bara. Idag har jag hoppat studsmatta med Adrian och han plockade blommor till mig! Fina va!? ♥



Annars så lagade jag kycklingpaj idag vilken Kari uppskattade (Adrian också fick jag red på sen, Adde åt när jag sov middag). Sen gjorde Kari mexibiffar som vi åt som hamburgare. Lovely smakade dom! Imorgon börjar arbetsveckan igen, så det blir i säng tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback