dagen idag

Datum: 2011-06-14 Tid: 19:10:28

Efter dagens jobb är jag ledig i två dagar. Passa på att bara slappa och ha kul eftersom jag jobbar kvällnatt, kväll och kvällnatt i helgen. Uff! Nästa vecka blir dock bra! Jobbar 2 dar då bara. Efter jobbet kom Kari och hämtade mig, åkte och hämtade Adde och sen ut på lite äventyr ^^ Köpte tre par örhängen för 38 kronor. Inte illa!

Sitter och kikar på biljetter till Sthlm/ Arlanda/ Knivsta i juli. Vet inte om det blir tåg eller flyg ännu. Kanske borde satsa på flyg, men då får jag boka senare. Bokat och klart! =)

Med fötterna har det börjat flagna så smått, så smått. Inget man reagerar på dock. De känns som vanligt!

Igår la jag min klockan åtta och läste, släckte och somnade halv tio. Men vaknade tio igen av min jävla hosta. Gör ett nytt försök idag att komma tidigt i säng. Vi får väl se hur det går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback