barnpool!

Datum: 2011-06-06 Tid: 10:48:11

Nu har jag jobbat hela helgen ^^ Såå skönt att vara tillbaka, men framförallt att vara frisk! Vi har varit ute hos Kari hela helgen, han har skjutsat mig till jobbet och Adde till dagis, sicken lyx va? På lördagen åkte Adde ut till sin mormor och sov över tills på söndagen! Han hade nog kul med mommo. Adde fick en sommarpresent av mammas kompis Olli, så nu ska det köpas sommarkläder! =) Roligt roligt!

Vad tycker ni om det fina vädret vi har fått? Personligen tycker jag att det är alldeles för varmt, men jag är ju värmekänslig de luxe (svimmade t ex på en konsert där det endast var ståplatser pga värmen). Gäller att klä sig rätt! Och på tal om värmen så köpte jag en barnpool till Adde här om dagen, fin va!? Den får stå på Kari's altan, får knappast plats på balkongen ^^ Ett tips till er småbarnsföräldrar i Borås: poolen kostar 100 kronor på Ekohallen! Spring o köp!


Kommentarer
Postat av: mommo

Sötis <3

Datum: 2011-06-06 Tid: 22:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback