baby foot

Datum: 2011-06-12 Tid: 21:17:28

Min fötter har garanterat sett bättre dagar! De är inte vad jag skulle kalla fina och lena, låååångt ifrån. Dock har jag hittat en "mirakelkur" som heter Baby foot. Man stoppar fötterna i en varsin påse med medel i (olika fruktsyror och annat) och ska ha dom på i 2 timmar. Sedan ska man tvätta fötterna och vänta. Och när jag skriver vänta menar jag några dagar innan fötterna börjar ömsa skinn och 14 dagar för ett slutresultat = vara lena som en babyrumpa! Återkommer med uppdateringar under resans gång ^^ Jag beställde min produkt från naturligt.se, det var billigast där. Bilden är även lånad därifrån.



Nu sitter jag med fötterna i sådana påsar, och har lite över en timme kvar. Det känns inget märkvärdigt mer än att det är lite knepigt att gå. Påsarna sitter löst då de är stora som segelbåtar, så har tejpat fast kanterna i anklarna och har, efter att ha googlat lite och läst att en bloggerska hade strumpor på sig när hon testade, också satt på mig ett par strumpor. Tyckte det lät lite smart. Nu är det bara att vänta med spänning!

Det här är vad som kommer hända med mina fötter.
Vill ni se bilduppdateringar under tidens gång? Bläää!

Bilden hittad på google.

Kommentarer
Postat av: E.K - Mamma till Alicia & lillen i magen

hehe, jag vann ju detta i en blogg tävling, fast har inte hunnit testa det ännu. Ska bli kul att se om det fungerar eftersom du hann före mig :p

Datum: 2011-06-12 Tid: 21:49:37
http://eekk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback