adrian

Datum: 2011-06-28 Tid: 08:19:23

Adrian var så hjälpsam här om dagen när vi åkte hem från Kari! När jag skulle ta barnvagnen till bilen så gick han framför och drog vagnen baklänges. Snäll kille jag har! Han går ju även och slänger sina blöjor själv när vi har bytt och så ska han stänga dörren när vi går ut från ett rum =) Han applåderar ofta till sig själv, speciellt efter varje gång han fått in mat i munnen. Säger man "bra killen" så är en applåd där direkt!

Annars så älskar han att ta mina skor, jaga efter min kaffekopp (om jag ställer den på bordet ska han ta den, då ställer jag den på armstödet till soffan och han springer dit) vilket kan vara drygt, och högtalarna till datorn kan han inte låta bli. Han har så söta saker för sig, på gott och ont, så man kan sitta och kolla på hans lek jättelänge!

Nu står han och bankar huvet i väggen, och vad det ska vara bra för vet jag inte. Men han fejkgråter efter varje gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback