ombokad resa

Datum: 2011-07-26 Tid: 14:07:45

Japp, nu har jag ändrat vår resa till den 2a augusti istället för den 15onde. Jag, mitt smarthuvve, kom på att jag vill ha lite semester hemma också innan jag börjar jobba. Så då fick det bli så. Borde dock tänkt efter lite före... Vi kommer iallafall hinna med ett kalas innan vi åker hem, kusin Ida som fyller system =)

Idag har vi varit till min kusin Ulrica och hennes lilla familj ^^ Kul att se småkillarna tillsammans även fast de bara skulle ta leksaker från varandra, haha! Sen har inte Adde sovit någon vidare middag heller, en halvtimme max i vagnen. Skönt att sova såhär eller:


Går inte att lägga honom bakåt när han somnat så.
Blir ramaskri på honom då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback