god morgon!

Datum: 2011-01-27 Tid: 07:29:03

Sitter och intar morgonkaffet, Adrian sover fortfarande. Drömde att jag hade försovit mig till spädis idag igen (som förra veckan) och vaknade med ett ryck. I drömmen tittade jag till o med på telefonen och hade 2 missade samtal från Mariana. Flög upp ur sängen. För säkerhets skull. Hatar att försova mig!

Var väldigt angenämnt att kliva upp till ett städat och fint hem må jag säga. Nu menar jag verkligen städat, för inte en enda leksak ligger på golvet just nu. Njuta innan Adrian vaknar för sen lär det ju bli kaos ;) Ser verkligen fram emot den här dagen! Först spädis, sen födelsedagspresents-jakt och förhoppningsvis häng med Mariana och Markus ^^ Det var länge sen jag mådde såhär bra och hade såhär mycket ork och lust till saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback