torsdag kväll

Datum: 2011-01-20 Tid: 19:16:29

Världens underbaraste kväll har vi haft! Adrian har badat och vi använde halkskydden (fiskarna) vi fick av vår kontaktperson igår, de funkade finfint. Adrian hade roligt som vanligt när han badar. När han var färdig lekte vi med fiskarna: Jag satte fast dom på badkarskanten och Adrian plockade ner dom, jag satte upp dom igen och han plockade ner dom. Sen förflyttade vi leken till kylskåpsdörren. Eller ja, frysen. Jag vet inte varför, men jag uppskattar nog alla lekarna lika mycket som Adrian gör!

Nu försöker jag bli lite smart genom "Vem vet mest?" i brist på bättre sysselsättning. Sen är det haaaandboll! =)

Meddelande till pappa: Maila bildena på när Adrian badar hemma hos er. Haha, orkar inte ringa eller messa :P

Kommentarer
Postat av: Pappa

Skickar dem i morgon.

Men de blev jäkligt gryniga.

Datum: 2011-01-20 Tid: 22:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback