besök o presenter

Datum: 2011-01-15 Tid: 23:06:36

Lugn och skön hemmadag idag! Hos pappa alltså. Inte gått ut och inte gjort något särskilt fram tills kvällningen när faster Inger och faster Christina kom på fika. Väldigt trevligt att träffa dom innan man åker hem ^^ De tyckte självklart att Adde hade blivit stor o att han var så söt, och det kan jag ju inte förneka ;) Min lilla gos! Vi fick presenter med ^^ Adde fick en bilbärgare med 2 småbilar och 2 små flygplan (alla hade glada ansikten, jättesöta!) av Cristina. Av Inger fick han en skitsöt badkappa, ett par vinterskor (som vi inte vet om de passar, det är ju svårt att sätta på honom skor, haha!), 2 handdockor i form av en hund och en katt och en haklapp. Jag fick (av Inger) duschcreme, en handduk, ett ljus som doftar vanilj (kommer jag tända varje kväll hemma nu!) och 3 såna där som man tvålar in kroppen med... Kommer inte på vad de heter!? (Ska kolla om jag kan googla fram en bild, för nu blev jag allt lite irriterad ;) )

Såna här!!! Hittade bilden när jag sökte på "duschsvamp".

Imorgon ska jag gå igenom alla saker vi har här, för vi får omöjligt med oss allt ner till Borås när vi åker tåg. Så får skicka lite via posten. Det blir så när man får saker =) Igår fick jag tre söta, vita skålar och tre likadana koppar av farmor, Adde fick ju julklappar av familjen här när vi kom, han har fått lite saker av Monikas bror som hans barn har haft och det vi fick idag. Generös släkt har man!

Annars då? Av någon anledning har jag rökt hälften så mycket som jag brukar. Varför vet jag inte. Kanske ska börja trappa ner för att en vacker dag sluta helt!? Och just nu är pappa, Monika och Mattias på Mc Donalds och jag sitter och väntar på att de kommer hem så jag får en QP Cheese ;) Fast jag börjar bli trött så kanske messar att de får ställa in det i kylen så äter jag det till frulle imorgon!? Ne, fy sjutton vad äckligt, haha! Donkenmat till frulle var tonårsfasoner ;)

Nä, nu svamlar jag (i brist på annan sysselsättning) Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback