starke adolf!

Datum: 2011-01-11 Tid: 10:54:40

Brorsan kände på mina armmuskler och utbrast "men dra åt helvete!". Kände själv och dom var stenhårda! Har jag inte tänkt på och jag känner mig inte särskilt stark, men det blir väl så när man har barn. Sen om man kan använda styrkan är väl en annan femma, haha!

Inatt har Adrian varit lugn i magen, och de andra är på benen. Så magsjukan börjar väl gå över. Får väl se nu då om jag blir sjuk. Fast jag har inte insjuknat i magsjuka på aslänge, så jag tror jag är immun eller nåt ;) Man kan ju alltid hoppas. Men jag vågar inte träffa någon ännu utifall att jag bär på smittan... Någon som kan sånt eller? Jag är helt lost i sånt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback