stääädat

Datum: 2011-01-26 Tid: 16:43:59

Nu har jag städat. Haha, Adrian är som en hund när jag skurar, jagar moppen!! Så jäkla roligt det såg ut eller? Det blev väl inte så bra skurat kanske när vi gjorde det till en lek, men jag kan iallafall säga att jag har skurat ;) Så det har varit två produktiva dagar må jag säga, och nu längtar jag efter en dusch!

Jag längtar tills imorgon! Spädis, spädis, spädis! Får se till att ställa klockan så vi inte försover oss igen, haha! Men tänk att det bara är typ två månader kvar för oss där nu. Shit va tråkigt! Fast nånting som är bra iallafall är att jag vet att vi kommer ha kontakt med Mariana och Markus som får gå där en månad till ;)

Adrian sitter och gör pruttljud med munnen på min arm, sicka jävla "brakskitar" han får till! Och nu bet han mig. Och sliter mig i håret, och drar mig i örat och låtsasgråter. Han vill nog leka, min älskade fisunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback