spädis o tradera

Datum: 2011-01-27 Tid: 17:29:20

Jag behöver inte säga det, men spädis var huuur nice som helst idag. Som alltid! Klädde av Adrian till bara blöja och lät honom prova äta själv. Gick sådär och kladdigt blev det! Då fick han bada sig ren i diskhon vilket han tyckte var jätteroligt! Efter späd följde Mariana och Markus med oss hem, och på vägen hit hämtade vi ut mitt paket med saker jag beställt ^^ Som lilla julafton ungefär!!

Vann även en auktion på tradera idag! En barnvagn för 200 kronor. Ja, 200 spänn! Säljaren visade sig bo på gatan jämte så jag traskade över och hämtade vagnen medan Mariana stannade här med barnen (tack vännen!). ^^ Kan fota den och visa er sen. Hittade även en lära-gå-vagn på blocket för 75 kronor. En sådan går loss på minst 300 kronor ny, så det var också ett klipp! Men den hämtar jag imorgon. Adrian älskar lära-gå-vagnen på spädis så ville ge honom en egen. Ska passa på att sälja av lite saker nu igen, när "nytt" kommer in ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback