sjukstuga

Datum: 2011-01-10 Tid: 18:38:56

Det är lite sjukstuga här just nu. Vissa i familjen har blivit magsjuka och jag tror Adrian åkt på det lite granna med. Sanslöst vad ungen bajjar! Sen äter han inte som han brukar heller. Hoppas det håller sig så och inte blir värre nu utan bara bättre =) Själv är jag kry än så länge. Idag har Adde inte sovit nån vidare middag heller, så det har varit redigt gnälligt ikväll. Stackars mitt hjärta!

Idag har jag köpt en mobil av min kusin. En Samsung s5230 (tror jag, haha!). Touch iallafall, och det är ju skitkrångligt att lära sig! Men jag ska lära mig mobilen utan och innan, för jag fick den för redigt bra pris! Hur nice som helst ju!

Mina bröders mormor var här och lämnade en julklapp till Adrian i form av en slant. Så snällt! Hoppas hon kommer hit och fikar när alla är friska och krya ^^ Sen har jag fått två kommentarer på engelska (på gamla inlägg sen i våras) om att min blogg är bra. Blir lite förvånad faktiskt. Vilka är de och sitter de med google translate, eller nåt? Skoj iallafall! ^^

Ja, annars händer inte mycket. Vi vågar ju inte träffa något folk eftersom jag inte är säker på att Adrian är magsjuk eller om vi bär på smittan. Vilket vi troligtvis gör... och jag kommer väl bli sjuk snart jag med, med min tur liksom! *Peppar peppar ta i trä* Men som nån skrev till en vän på facebook: Se det som en bantningskur ;) Skulle väl jag behöva kanske! Mohaha!

Nää, bye!

Kommentarer
Postat av: Bika

Ät vitpepparkorn!

Datum: 2011-01-11 Tid: 02:06:34
http://bika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback