resan gick bra

Datum: 2011-01-05 Tid: 10:05:03

Resan igår gick hur bra som helst! Adrian ville iofs inte sitta still, men det hade jag räknat med såklart. Och så blev vi försenade 1,5 timme. Men vad gör det? Lite småjobbigt på Sthlm Central dock när tåget gick från ett spår som är svårt att hitta till :P

Min lillebror Mattias hämtade oss nere vid tåget sen. Ajjemän, han klarade körkortet!!! =) Pappa åkte och repade med bandet nästan direkt när vi kom, så jag lät Adrian vara vaken mycket längre än vad han brukar vara (pappa hade julklappar till Adrian). Och Adrian var på nåt sätt hur pigg som helst på kvällen. Märkligt!

Vi har sovit på madrass på golvet inatt. Det tyckte ju Adrian var skitroligt så när han vaknade inatt försökte han smita istället för att sova. Jag höll på att få tuppjuck till slut, så trött efter resan som jag var! Fick ligga och hålla fast honom intill mig och vad förbannad han blev eller!? Ojoj, temperament i den ungen (som folk säger kommer från mig, haha!)

Just det! På tåget från Sthlm-Knivsta så blev Adrian ledsen. Mitt emot oss satt två killar och snackade engelska. Det fanns inte så mkt jag kunde göra just då för Adrian, så jag satte på en låt på telefonen (låten nedanför) som alltid får Adrian att tystna. Killarna blev helt paffa över att det funkade! När låten var slut började Adrian gråta igen men när jag satte på låten så blev han tyst. Då började killarna garva! Det gäller att ha sina små knep!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback