namnam!

Datum: 2011-01-16 Tid: 21:03:09

Varje gång jag är häruppe så finns det en sak jag alltid måste göra, annars är inte resan fullbordad. Äta på en speciell kinarestaurang! Det gjorde vi hela familjen idag, och jäklar så gött i kistan det satt! Tack Monika som bjöd! Adrian tyckte det var roligt också. Han tyckte att deras ris var gott, men glassen var mycket, mycket godare! Oj, så han åt (inom rimliga bebisgränser såklart)! När servitören tog bort en tallrik lät det som att Adrian sa "tack" och han svarade förvånat "varsågod". Haha! Jag hörde inte detta men pappa berättade. Lyckad kväll har det varit!

Imorgon är det dags att åka hem. Ska bli skönt att komma hem, men samtidigt vill jag stanna kvar. Har lite möten och så måste vi till spädis på torsdag, jag får abstinens av att inte gå dit! Jag och Adrian har bara två månader kvar där nu, sen blir vi utslängda =( Man får bara gå där tills barnet är ett år.

Shiiit! Bara lite över två månader kvar tills Adrian fyller ett år! Jösses! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback