mcgyver!

Datum: 2011-01-04 Tid: 10:02:20

Jag är väl en McGyver eller!? Har ju ingen korg under vagnen (där jag ville lägga en stor väska). Men smart som man är så löste man det ändå genom att spänna fast axelremmen på väskan under vagnen, och sätta två tjocka band under (i stängerna vid hjulen typ) som väskan ligger på. Man tager vad man haver liksom! Fast mina hemmabyggen är inte så stabila, så vi får väl se hur länge det håller!

Min yngsta lillebror, Mattias, ska förhoppningsvis köra upp för körkort idag! Han är nyblivna 18 och blir således den tredje av mina syskon som tar körkort. Bara jag som inte har (som är myndig). Hoppas att han får köra upp nu då och att inte trafiknissarna är sjuka! =)

Nästa gång vi hörs är vi i Knivsta! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback