lördag

Datum: 2011-01-22 Tid: 11:08:07

Nu håller jag och Adrian på att göra oss i ordning. Han har ätit frulle och jag sitter med mitt kaffe. Lite senare ska vi föhoppningsvis möta upp Mariana och ta en kik på stan ^^ Jag blev väldigt glad igår när hon sa att maten var jättegod, roligt att det var uppskattat =)

Längtar tills mitt paket kommer nästa vecka med sakerna jag unnade mig. Bland annat en duschcreme som doftar kaffe! Ska bli spännande att se hur den funkar. En annan sak jag beställde var ansiktsmask på tub, sån som man drar av. Nu ska huden bli fin!

Jag har även bestämt att bli av med några kilon, så nu är det hälsosammare kostintag och mer motion som gäller. Fick mersmak på promenader när jag var i Knivsta. Fast Knivsta är mysigare att promenera i än Borås, här är det ju så mycket trafik! Jag har valt att kalla viktnedgången för min "fatcamp", så nu jäklar!

Här är jag 2007, 20 kg tyngre än idag. Äckligt!
Jämför denna bilden med bilden till höger i menyn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback