igår o idag

Datum: 2011-01-14 Tid: 21:13:16

Igår morse försökte jag underhålla Adrian, men han ville inte underhållas. Han skrek och gormade och var missnöjd och uttråkad, vilket inte var så bra när Monika hade jobbat natt och behövde sova. Ringde hit och dit för att försöka få socialt umgänge med någon, och till slut bestämdes promenad med kusin Ulrica och hennes son Benjamin. Efter promenaden fikade vi och snacka om att pojkarna skötte sig fint! Därefter blev det en promenad hem hit och lite häng bara. Hanbollsmatch på tv på kvällen, VM ju för sjutton gubbar =)

Idag nästan precis när vi hade vaknat sprang vi ner till Ulrica på frukostdejt. Nattjobbaren behövde sova imorses igen, så denna gången var vi lite förutseende och bestämde detta igår. Blev frukost, lite häng och en promenad innan farfar hämta upp oss alla fyra för ett besök hemma hos honom och farmor. Farmor hade bakat världens godaste sockerkaka, jag ljuger inte! Försökte till och med äta mer i smyg för att hon inte skulle tycka att jag svullade för mycket, vilket jag iofs erkände för henne sen, haha! Men det var en trevlig visit! ^^

Och nu på kvällen har vi varit ner till Monikas syster som fyllde år. Så nu har jag träffat nästan alla i den släkten också på denna resan. Några personer kvar att träffa sen kan vi åka hem nöjda och glada med vårat lilla äventyr =)


Gammelfarmor och barnbarnsbarn ^^


Kusinerna och sysslingarna (både Ullis och jag fick extremt håravfall
efter graviditeterna. Vi har högt hårfäste sen innan, men det här...
Ja, ni ser ju själva)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback