handlat o halsband!

Datum: 2011-01-26 Tid: 15:08:35

Mammi skjutsade oss till Willys idag så vi kunde handla, tack! Så nu har han blöjor minsann. Ska se hur mkt kosing det blir kvar när alla räkningar är betalda så kan det hända att man drar dit en sväng till. Är ju superbra att få ett extra paket ^^ Fick handlat lite smått och gott, köpte 2 blommor bland annat, och av mammi fick jag 3. Fråga mig inte om vad de heter för det har jag ingen aning om.

Kontaktpersonen har varit här också, lagade köttfärssås. Alltid lika trevligt att träffa henne! Hon har gjort ett halsband som jag "beställt". Jag berättade ju om armbandet hon gjorde. Såhär ser halsbandet ut:

Jag tokgillar det!


Annars så ska jag bara städa iordning här hemma. Känns som att man bara plockar och plockar hela tiden verkligen! Tar aldrig slut. Imorgon är det spädis med! Lääängtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback