gott nytt år!

Datum: 2011-01-01 Tid: 12:54:30

Nyår firades lugnt ute hos mammi. Potatisgratäng, fläskfilé, beasås och alkoholfritt vin förtärde jag. Adrian sov lugnt även fast raketerna smällde. Dock vaknade han runt 3 inatt. Vanligtvis brukar jag ge honom välling för då somnar han snabbt om, men vill sluta med det för han behöver ju inte äta på natten... La honom jämte mig, bar honom i famnen och vaggade, bytte blöja, la honom i sängen, bar honom i famnen och vaggade. Nä, ingenting hjälpte för att få honom att somna om... Så han har väl vant sig vid att äta på natten. Efter två timmar tröttnade jag och gav honom lellen ändå. Förslag på avvänjning? Vatten funkar inte, han blir bara förbannad.


På tisdag åker jag och Adrian upp till pappa. Vi åker tåg och det kommer bli spännande! Som tur är så åker ju Kenth till Stockholm då med, så lite stöd om ryggen har man ju så man slipper kånka på allt på tåget själv osv. Hemresa är inte bokad ännu.

Håhåjaja. Hade ni ett bra nyårsfirande? Nyårslöften?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback