full rulle

Datum: 2011-01-07 Tid: 17:52:36

Idag har det varit fullt med besök! Först kom farmor och farfar, de tyckte Adde hade blivit stor! Sen kom Jeanette med familj och de tyckte likadant och jag kan ju verkligen hålla med när jag såg lilla Vincent som inte ens är en månad gammal. Tänk att Adrian har varit så liten! Vågade ju knappt hålla lillfisen för man var rädd att han skulle gå sönder!

Sen gick jag och Adde med Ulrica och Benjamin till en pulkabacke där faster med en del av familjen var. Synd bara att det var så mörkt, så särskilt mycket såg man ju inte... Adrian åkte lite pulka, men en gång svängde jag för tvärt samtidigt som han slängde sig åt sidan så han hamnade i snön! Vi blev inte så långvariga, är nog roligare om man åker när det är ljust ute ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback