försov oss

Datum: 2011-01-20 Tid: 16:22:26

Haha, dagen började ju bra! Jag och Adrian försov oss till spädis. Jag brukar ju inte ställa väckarklockan eftersom Adrian brukar vakna vid 7, men inte idag inte! Han sov hela natten och fram till 8.35. Vi som skulle möta Mariana och Markus 8.40 för att promenera till spädis tillsammans. Så det kan gå! Det var iallafall såå skönt att komma tillbaka till spädis, snacka om att man har saknat det stället! Mycket prat och lek med barnen. Helt underbart!

Och nu har vi precis avslutat vårat möte här hemma. Har ju fått en ny socialsekreterare då min förra är gravid och ledig från och med nu. Det gick jättebra och vi gillar henne redan!

Pratade med bovärden idag med. Vi kommer få målat eller tapetserat om härhemma! Spännande som fanken! Vet dock inte om det gäller bara vardagsrummet eller hela lägenheten, självklart hoppas jag på hela! Får vänta tills målaren hör av sig, hade massa saker att ta upp med bovärden.

Nu ska jag leka med Adrian och lite senare ska han få bada, sen är det handboll ikväll! Sverige - Polen. Sverige tar hem det, tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback