bvc o tvätt avklarat

Datum: 2011-01-25 Tid: 16:06:15

Nu är tvätten avklarad ^^ Bvc är också avklarat. Sköterskan tycker att Adrian är väldigt glad och social, inget nytt det inte ;) Dessutom hänger han med bra i utvecklingen, och det visste jag ju också. Han väger 11 100 gram och är 75 lång. Märkligt eftersom förra gången vi var där (29/11) så var han 74,9 lång. Hon måste ha mätt fel för han har blivit längre, garanterat! 29/11 så vägde han 10 330 gram, så nästan ett kilo + på 2 månader.

Handlingen tar vi imorgon istället. Tänkte att jag skulle åka till Willys och handla. Handlar man varor för 200 kronor så får man köpa 3 paket blöjor till priset av 2. Frågan är väl bara hur jag ska få hem 3 paket med vagnen!? Har ju fortfarande ingen korg under... Jag kommer nog på något =) Men tips mottages tacksamt!

Haha! Vem vare!? Vem vare som var "rolig"?? Telefonen ringde nyss, och när jag svarade så var det en kille som sjöng "bajskorvar luktar goott" och en tjej direkt efter "hallåå bajsen" om och om igen. Då det lät inspelat så hoppas jag verkligen inte att någon jag känner har slösat pengar på nån busringningstjänst?!? Haha! Satt och lyssnade ett tag på den "fina sången" och det lät likadant varje gång. Så... vem vare!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback