begagnat är bra!

Datum: 2011-01-31 Tid: 09:03:45

Nu på senaste tiden har jag köpt en barnvagn, en lära-gå-vagn och en mobiltelefon för 475 kronor totalt. Låter inte det ganska otroligt!? Jag är snart på väg att öka summan lite med en ny pryl, men vad får ni inte veta än. Det är iallafall nåt jag behöver och än så länge är den inte dyr. Tradera, blocket och kontakter vetty! ;)

Adrian låter mig inte ta ett steg utan honom. Då blir det ett jäkla liv. Undrar hur länge han ska hålla på så? Det är väl bara härda ut och vänta på att det går över...

Nu... morgonkaffe!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Morgon kaffe kl:9.00 ?

Då e de väl lunch vid den tiden.

Datum: 2011-01-31 Tid: 17:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback