ansiktsmask

Datum: 2011-01-27 Tid: 20:24:10

Adrian har somnat, jag har duschat (peelat hela kroppen och använde duschcremen som doftar kaffe. Mumma!). Nu sitter jag med ansiktsmask och en kopp kaffe. Skönt att rå om sig själv ibland!

Imorgon ska jag ner till banken och prata om mitt pensionssparande och sånt. Blev uppringd av någon bankman som frågade om jag ville ha ett möte, och eftersom jag inte är så hajj på sådant så kan det vara en bra idé. Vi får väl se om det ger något intressant, men framförallt hur mycket jag förstår!? Kanske ska be honom prata som om jag vore sju år gammal ;) Adrian ska leka med mommo och Irma medans jag är där.

Sen åker vi ut till mammi och blir där över helgen, tanta fyller ju år på söndag! Av respekt (haha) ska jag väl inte säga hennes ålder, men det är en hög ålder på en ko iallafall ;)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hur mycket fyller hon?

57?

Datum: 2011-01-27 Tid: 21:01:03
Postat av: mammi

Haha,,yngre än dig i varje fall Bosse!Tack tess <3

Datum: 2011-01-27 Tid: 21:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback