adrian kan han

Datum: 2011-01-25 Tid: 10:09:11

Minns inte om jag skrivit detta, men Adrian har slutat med napp! För en månad sen ungefär ville han helt enkelt inte ha den mer. Väldigt smidigt tycker jag, så slipper vi bråka om det när han "blivit för stor" för napp.

Har jag berättat att han äter macka själv? Tidigare klarade han inte av att avgöra hur mycket som är lagom att få in i munnen och då fick jag ge honom bitar. Nu kan han äta den själv, riktigt duktig! Han kan även ta sig upp i soffan själv och ta sig ner själv (dock inte alltid så smidigt). Han går längst möbler själv och kryper som en blådåre! Hade det funnits bestämda hastigheter för krypning så hade Adrian åkt på fortkrypnings-böter! Helst ska sakerna flytta på sig, han vill inte krypa runt :P

Ja, Adrian har lärt sig en massa saker nu, tio månader gammal. Säkert är det massa mer som jag inte kommer på nu, men ja. Min son kan han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback