två veckor, jag är grym!

Datum: 2011-02-28 Tid: 14:43:27

Grattis till mig som inte rökt ett endaste litet futtigt bloss på 2 veckor exakt nu! Fortfarande lite svårt att fatta hur det kan vara så enkelt. Mina små nikotinpåsar (ungefär som snus) nyttjas mycket sällan. Inga abstinensbesvär heller. Jag är rätt grym jag!

En annan som är rätt så jäkla mycket grym är min son! Han är så snäll mot sin trötta mamma idag. Roar sig själv när jag vilar och kommer och myser då o då. Nu ligger han och sover. Ikväll ska han få bada, sen ska vi leka och sen den mysiga nattningen. Aww, underbara unge! ♥

Kommentarer
Postat av: Pappa

Bra gjort! Grattis!



Jag e rätt grym jag med. Har inte rökt ett bloss sen Kl:18.00

Men snart e de dags. :-)

Datum: 2011-02-28 Tid: 19:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback