torsdag

Datum: 2011-02-03 Tid: 19:22:36

Hej, jag heter Therese och jag är en Traderaholist! Sitter o kollar Tradera varje gång jag nyttjar datorn. Finns mycket fint, men inte så mycket pengar att köpa allt man vill ha. Tror nog jag måste uppsöka Anonyma Traderaholister eller något. Nån måtta får det ju vara.

Annars har vi träffat maaassa människor denna veckan! Socialt värre =) Har varit en bra vecka för oss. Även fast vi är förkylda, så har många människor förgyllt våran tillvaro. Tack för det!

Idag var det spädis, och jag var såå trött! Men det var nice, och vi har fått en ny mattant där ^^ Eller tant är la att ta i, men det heter ju så. Hon bakade bröd på havregrynsgröten som blev över från frukosten, så jäkla gott! Fick med mig hem och ska rosta till kvällsmackor! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback