stormöte

Datum: 2011-02-23 Tid: 12:59:26

Snart kommer kontaktpersonen =) Vi ska snacka om tiden som varit och så, och se om vi ska fortsätta träffas. Vilket jag hoppas på! Nästa onsdag har vi stormöte (jag, Adrian, kontaktpersonen, mentorn på späd, psykologen, sköterskan på bvc och min kontakt på soc). Vi ska gå igenom vilken hjälp jag och Adrian behöver, om vi har nog eller behöver mer. Alltså, egentligen, hur jäkla bra är det inte att man kan få sånt här stöd? Dock finns det personer i större behov än oss, kan jag tycka, men det är skönt att ha ett professionellt team runt omkring oss! Och att de berömmer mig så mycket för min föräldraroll och att de alla avgudar Adrian är jätteroligt! Synd bara att spädis är slut för oss snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback