nu mår jag bra!

Datum: 2011-02-20 Tid: 19:43:02

Har tagit mig ett varmt bad med tända ljus, och faktiskt ett glas vin. Nu sitter jag med en ansiktsmask efter att ha smörjt in hela kroppen! Tänker på allt positivt som varit idag. Umgåtts med min fina son, en vän hjälpte mig med min cd-spelare då en skiva fastnade, pratat med pappa, och sist men inte minst så har vi umgåtts med Mariana och Markus, och titta vad jag fick av Mariana idag:

Dessutom skrev hon på msn:

Vill bara säga att jag är så glad för att jag har träffat dig. Du är en sådan go och glad tjej och gör allt för att vara en god vän till alla. Så roligt att vara med dig.  Sen har du en otrolig go son med..


Tack vännen! De orden värmde otroligt mycket, och blommorna också! Är så glad över att jag har lärt känna dig! <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback